Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Изтичане на 12-месечен период за складиране на стоки, продавани през електронен магазин

Ели Марова Отговор, предоставен от
Ели Марова
Експерт - ДДС и Данъчно облагане и такси
Въпрос:

Изпратена е стока до склад в Белгия, от който фирмата извършва онлайн продажби в Белгия, Холандия и Франция, и в същото време друга белгийска фирма извършва също онлайн продажби на територията на Белгия и Холандия, като взема стоки от този склад и ги продава, а накрая на месеца ние пускаме фактура за продажба на продадените от белгийската фирма стоки за месеца. При изпращането на стоките към този склад сме попълнили регистъра по чл. 123, ал. 5 за изпратените стоки. Сега минава 12 мес. период и от тези стоки ние сме продавали онлайн чрез нашият ел. магазин, който е регистриран в НАП, и белгийската фирма е продавала на територията на Белгия и Холандия, за което е пускана фактура за продажба всеки месец. Какво трябва да се направи, при условие че за тези стоки изтича 12-месечният период на складиране? Регистърът трябва да се попълни, да се нанаесат продадените от белгийската фирма стоки, но и ние сме продавали онлайн от същия склад през този период чрез нашия ел. магазин и ще продължаваме да продаваме от същите стоки и не можем да върнем обратно останалите стоки. Каква е алтернативата, за да не се налага регистрация в Белгия и да не се връщат останалите стоки и как продадените от нас чрез ел. магазин стоки да бъдат отразени в този регистър, при условие че са продадени на физически лица чрез ел. магазин и при изпращането им те са включени в този регистър? Онлайн продажбите, които правим, се отчитат чрез одиторски файл всеки месец, тъй като сме регистрирали ел. магазин и имаме регистрация в OSS.

Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Изтичане на 12-месечен период за складиране на стоки, продавани през електронен магазин

Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

Влизане в акаунта

Защо да се регистрирам?

  • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
  • база данни с новини, отговори, анализи
  • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

Счетоводна практика - 9 експертни решения на казуси

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "Счетоводна практика - 9 експертни решения на казуси"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x