Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Счетоводни записвания при получени средства по процедура Подкрепа чрез оборотен капитал за МСП, засегнати от временните противоепидемични мерки

Христо Досев Отговор, предоставен от
Христо Досев
Въпрос:

Дружество е подало проектно предложение по процедура Подкрепа чрез оборотен капитал за МСП, засегнати от временните противоепидемични мерки и е одобрено на 06.01.2021 г. Средствата в размер на 5000,00 лв. са постъпили по банков път на 27.01.2021 г. Допустимите разходи за външни услуги /наем/ са извършени на 29.01.2021 г. - 3000,00 лв. и на 03.02.2021 г. - 3000,00 лв. Правилни ли са счетоводните записвания и как да се отдели стойността по втората фактура, с която се надхвърля размерът на финансирането? При получаване на финансирането: 503/705 – 5000,00 При извършване на разхода: 602/401 – 5000,00 данъчна основа 4531/401 – 1000,00 лв. ДДС 401/503 – 6000,00 лв. /при плащането на наема/ При отписване на разхода по проекта: 705/602 – 5000,00 лв. Или 459/754 – 5000,0 0лв. начисляване на сумата по проекта при подписване на договора /06.01.2021г ./ 503/459 – 5000,00 лв. при получаване на сумата по проекта /27.01.2021 г./ 754/705 – 5000,00 лв. отнасяне на прихода от финансиране 602/401 – 6000,00 лв. при извършване на разхода 4531/401 – 1000,00 лв. ДДС 401/503 – 6000,00 лв. /при плащането ва фактурите/ 611/602 – 5000,00 лв. 705/611 – 5000,00 лв.

Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете отговора на казуса
Счетоводни записвания при получени средства по процедура Подкрепа чрез оборотен капитал за МСП, засегнати от временните противоепидемични мерки

Бележка: Отговорът на въпроса е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

Влизане в акаунта

Защо да се регистрирам?

  • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
  • база данни с новини, отговори, анализи
  • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

Експерти решават казуси: Счетоводство и данъци 2021

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "Експерти решават казуси: Счетоводство и данъци 2021"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x