Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Осчетоводяване на разходи за ремонт на наето посещение, напуснато след 3 месеца

    Елена Илиева Отговор, предоставен от
    Елена Илиева
    Въпрос:
    ЕООД, регистрирано по ЗДДС, наема помещение за 10 г. Прави ремонт на помещението, защото ще го използва за ресторант. Има фактура за изработка и монтаж на алуминиеви врати с ДО 5000 лв. с ДДС 1000 лв. и още една фактура за закупени фаянсови плочки, гранитогрес, бял цимент ламинат за 6000 лв. с ДДС 1200 лв. След три месеца се наложи да освободим помещението. Тези разходи като нематериални дълготрайни активи ли да се осчетоводят или директно като разходи? Ако са НДА, след три месеца начислени амортизации, остатъчната балансова стойност трябва да я изпишем като разход. Този разход признава ли се за данъчни цели? Какво става с ДДС? Нямаме уговорка с наемодателя, ремонтите да са за сметка на наема?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Осчетоводяване на разходи за ремонт на наето посещение, напуснато след 3 месеца

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x