Неизпратени на клиент кредитни известия

Теодоси Георгиев Експерт
на 09 Авг 2023

Въпрос:
Установихме, че колега от отдел продажби е издал на един клиент четири кредитни известия с основание 3% отстъпка за по-ранно плащане, съответно през месеците март, април, май и юни 2023 г., но не ги е изпратил към клиента. Ясно е, че вината е наша и не става на въпрос за отстраняване на грешка по чл. 116 от ЗДДС, но изобщо имаме ли някаква опция за да поправим тази ситуация? Какво можем да предприемем?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Неизпратени на клиент кредитни известия
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!
Подобни статии от категория ЗДДС
03Окт2023
Приравняване на нераздадени ваучери за храна на касови наличности по смисъла на чл. 123, ал. 10 от ЗДДС
от Елена Илиева
на 03 Окт 2023
02Окт2023
Задължения по ЗДДС при закупуване на вино, което ще се раздава като подарък
от Теодоси Георгиев
на 02 Окт 2023
20Септ2023
Отразяване на фактури за предплащане във връзка с услуга, която ще се извърши през ноември
от Ели Марова
на 20 Септ 2023
14Септ2023
Фактуриране на транспортна услуга във връзка с превоз на АТВ от Румъния до България
от Ели Марова
на 14 Септ 2023
15Септ2023
Третиране на сделки по продажба към Узбекистан на доставени в латвийски склад стоки, закупени от Полша
от Елена Илиева
на 15 Септ 2023