Допълнителни разходи за стимулиране на проджби и чл. 26 ЗКПО
Отговор, предоставен от
Наталия Василева
Наталия Василева
на 24 Апр 2015
Въпрос: Фирмата се занимава с търговия на едро на тютюневи изделия и аксесоари. Продажбите са към свързани лица и към трети лица. Бихме искали да стимулираме продажбите и в тази връзка да предоставим безвъзмездно запалки, които не носят търговското наименование или марка на фирмата стигаме до това твърдение, защото върху самите запалки не е обозначено името на фирмата. Стойността на доставките надвишава 30 лв. и е възможно да бъдат серия от периодични доставки.
Този разход, който не бихме могли да дефинираме като разход за реклама по ЗКПО, как се третира за данъчни цели? Следва ли да се преобразува резултата, съгласно чл.26, т.7 от ЗКПО?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Допълнителни разходи за стимулиране на проджби и чл. 26 ЗКПО
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!
Подобни статии от категория ЗКПО
04Апр2024
Отразяване на разпределение като дивиденти на разходи за изплатени бонуси, осигурителни вноски и ДДФЛ на съдружници
от Елена Илиева
на 04 Апр 2024
01Апр2024
Третиране на разходи за заплащане на лечение на служител
от Елена Илиева
на 01 Апр 2024
22Март2024
Счетоводни записвания във връзка с авансово разпределен дивидент
от Христо Досев
на 22 Март 2024