Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Третиране на услуги като технически от консултантско естество

проф. д-р Любка Ценова Отговор, предоставен от
проф. д-р Любка Ценова
Въпрос:

Българска фирма доставя пакетиращи поточни линии. Фирмата получава услуги от италиански доставчик и холандски доставчик, местни за данъчни цели на съответната държава. Услугите представляват онлайн техническа намеса (интервенция) на вече инсталирана поточна линия на наш български клиент, техническа интервенция на място на инсталирана поточна линия при наш български клиент. Към техническата намеса (интервенция) са включени във фактурата отработените часове, наем на кола и гориво, нощувки, самолетни билети. Описаните услуги са на стойност под 500 000,00 лв. Следва ли да се третират като технически услуги от консултантско естество? Има ли фирмата задължение да ги декларира с декларация по чл. 142, ал. 5 от ДОПК?

Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Третиране на услуги като технически от консултантско естество

Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

Влизане в акаунта

Защо да се регистрирам?

  • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
  • база данни с новини, отговори, анализи
  • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

7 казуса за всеки счетоводител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "7 казуса за всеки счетоводител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x