Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Признаване на разходи за наем и автомобил, използван за превозване на служители

    Елена Илиева Отговор, предоставен от
    Елена Илиева
    Въпрос:
    Фирма, регистрирана по ДДС, има сключен договор за наем на офис с физическо лице. В договора е упоменато че всички разходи, ток, вода, СОТ са за сметка на наемателя,. Как би следвало да се документират тези разходи, за да бъдат данъчно признат разход? Физическото лице - наемодател трябва ли да издаде счетоводен документ и какъв /фактура, касова бележка, приходен ордер/, за да се признае разхода на наемателя ЮЛ? Наемът се плаща в началото на всеки месец, съгласно договора за наем на ръка от наемателя. Наемодателят не издава никакъв документ за платения наем. Фирмата също има обект /строителни дейности/ в съседен град. Работниците до обекта се превозват със служебен автомобил 4+1 места. Имаме ли право на данъчен кредит на горивото и разходи по поддръжка на автомобила и разходите по него?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Признаване на разходи за наем и автомобил, използван за превозване на служители

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x