Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се

Подобрения по складова база след удостоверение за въвеждане в експлоатация

Христо Досев Отговор, предоставен от
Христо Досев
на 01 Юни 2022Съгласно действащото законодателство!
Въпрос:

Фирма, изгражда по стопански начин за нуждите на дейността си складова база. Разходите се отнасят по сметка 613 Разходи за придобиване на ДА. За складовата база има издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация от март 2022 г. Складовата база е декларирана в общината и натрупаната до момента стойност по см. 613 е посочена в съответната декларация по ЗМДТ. Не е вземана счет. операция гр. 20 613. През май месец по базата се правят подобрения - допълнително се укрепват стените, бетоновата настилка. Разходите са посочени отново по 613. Предстоят и допълнения по покривната част. Когато складовата база е напълно готова, ще се вземе гр. 20 613. Възниква ли проблем от факта, че подобренията се правят след удостоверението за въвеждане в експлоатация и следва ли операцията гр.20/ 613 да се вземе след въвеждането в експлоатация и още веднъж същия запис за подобренията след него? Следва ли да се подава коригираща декларация в Общината с актуалната отчетна стойност на базата?

Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете отговора на казуса
Подобрения по складова база след удостоверение за въвеждане в експлоатация

Бележка: Отговорът на въпроса е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

Влизане в акаунта

Защо да се регистрирам?

  • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
  • база данни с новини, отговори, анализи
  • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

7 казуса за всеки счетоводител

Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "7 казуса за всеки счетоводител"!

Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

x