Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • И онлайн издания ще бъдат проверявани от НАП

    PortalSchetovodstvo.bg Отговор, предоставен от
    PortalSchetovodstvo.bg
    "Проверяваме 54 печатни издания, а в близките седмици вероятно ще проверяваме и онлайн издания”, обяви в ефира на Нова ТВ Росен Бъчваров, говорител на НАП.
     
    „Проверяваме целия медиен сектор от гледна точна на един прост интерес на държавата – дали те са спазвали данъчния закон и дали има данни за избягване на облагане. Нашата работа е лишена от емоции, оценки, квалифицикации и субективно отношение към която и да е от медиите”, подчерта той и допълни: „Това, от което се интересува НАП, е дали има неплатени задължения и дали има укрити данъци”.
     
    „Всяка година над 150 000 търговци са подложени на контрол от страна на НАП, медиите като стопански субекти са подложени на същия контрол, на който са подложени и всички останали”, поясни Бъчваров.
     
    "Ние проверяваме медийния сектор, без да го делим на каквито и да е категории. Ние проверяваме всеки един стопански субект. Медиите като стопански субекти са подложени на същия контрол, както всички останали. Това, което ни интересува, е има ли укрити данъци. Проверяваме юридическите лица и ако има данни за облагане, разследваме и дейността на физическите лица", добави още Росен Бъчваров. 

    източник: pariteni.bg

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x