Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Третиране на сайт като електронен магазин

    Елена Илиева Отговор, предоставен от
    Елена Илиева
    Въпрос:
    Българско дружество, регистрирано по ЗДДС, предлага услуга за асистирано пазаруване от amazon.com, ebay.com, sportdirect.com и други. Специфичното в дейността на дружеството е, че клиентът избира стоките, които иска да закупи от някой от тези сайтове, но няма регистрация в тях и за целта използва услугите на дружеството - през чат на сайта на дружеството, скайп, фейсбук или телефон клиент може да направи поръчка на желаната от него стока, след което дружеството я закупува за своя сметка от сайта на електронния търговец и организира доставката до офис на дружеството в България, откъдето клиентът може да вземе поръчаната стока. Реално собствеността на стоката е прехвърлена на дружеството, а след това то препродава стоката на клиента, като добавя 10% върху покупната цена, която е заплатило за придобиването на стоката, като тези 10% покриват транспортните разходи, както и формират определена печалба. Част от закупените стоки са втора употребва и са закупени от ebay.com, като за придобиването им дружеството плаща през paypal на физически лица в чужбина. Предвид спецификата при използването на сайта на дружеството за поръчка на желаните стоки, този сайт би ли се третирал като електронен магазин? Възможно ли е закупените стоки, които са втора употреба, да бъдат продавани в режим на облагане на маржа и ако е възможно, как би следвало дружеството да докаже, че тези стоки са втора употреба?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Третиране на сайт като електронен магазин

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x