Отчитане на разход за наем на апартамент, в който ще живеят служители на фирмата
Отговор, предоставен от
Елена Илиева
Елена Илиева
на 22 Ян 2020
Въпрос:
Фирма наема апартамент, в който ще настани да живеят нейни служители от друго населено място. Как следва да се отчете този разход и какви са последиците от него? Трябва ли да се третира като социален? Следва ли сумата за наема да се включи в заплатата на служителя и да се платят съответните осигуровки и ДОД или да се платят 10% като на представителните?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Отчитане на разход за наем на апартамент, в който ще живеят служители на фирмата
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!
Подобни статии от категория Разходи
27Март2024
Признаване на разходи, свързани с наемане на чуждестранни сезонни работници
от проф. д-р Любка Ценова
на 27 Март 2024
29Февр2024
Признаване на разходи за транспорт и командироване на работници за изпълняване на СМР
от Елена Илиева
на 29 Февр 2024
16Февр2024
Отчитане на разходи за консумативи във връзка с наети обекти
от Христо Досев
на 16 Февр 2024
17Ян2024
Документиране на разходи за медицинско и свидетелство за съдимост
от Христо Досев
на 17 Ян 2024
22Дек2023
Приспадане на разходи за обзавеждане и подобрение на наети имоти от месечния наем
от Алиция Профирова
на 22 Дек 2023