Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Отчитане на онлайн продажби при прилагане на алтернативния режим

    Ели Марова Отговор, предоставен от
    Ели Марова
    Експерт - ДДС и Данъчно облагане и такси
    Въпрос:
    Фирмата ни решава да се занимава с електронна търговия и е избрала да прилага алтернативния режим за отчитане на продажби. Подали сме информация в НАП и сме получили уникален идентификационен номер на електронния си магазин. За май сме подали в НАП стандартизиран одиторски файл за извършените продажби не се извършват продажби на стоки а само на услуги. Kак счетоводно да отчитаме продажбите? Какви документи трябва да съставя фирмата за продажбите клиените са физически лица? Отделно приходът от продажбите се води в виртуална банкова сметкат, за която получаваме банкови извлечения. От там се вижда всеки месец какъв е приходът. От там ли да вземаме информацията за счетовдството? Този приход трябва ли да се включва в дневника за продажби, когато подаваме справка-декларацията по ДДС или е достатъчен този файл, който подаваме в НАП до 15-то число на месеца? И когато за месеца няма продажби, трябва ли пак да се подава в НАП файл за нулеви продажби? Да уточня, че фирмата има основен предмет на дейност - Монтаж на алуминиева и ПВЦ дограма, за което си подавеме всеки месец справка-декралация по ДДС.

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Отчитане на онлайн продажби при прилагане на алтернативния режим

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x