Осчетоводяване на разходи за дезинфектанти
Отговор, предоставен от
Силвия Динова
Силвия Динова
на 08 Апр 2020
Въпрос:
Имаме закупени дезинфиканти с фактура за офиса и работниците. Как трябва да се осчетоводят и това представителни разходи ли са или разходи за охрана на труда?
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Осчетоводяване на разходи за дезинфектанти
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!
Подобни статии от категория Счетоводно отчитане
26Февр2024
Отчитане на набрани разходи за придобиване на ДМА в сметка 613
от проф. д-р Стоян Дурин
на 26 Февр 2024
12Февр2024
Осчетоводяване за разходи по плащане във връзка с етажна собственост
от Христо Досев
на 12 Февр 2024
14Дек2023
Отразяване на доставка на плат без фактура и митническа декларация за конкретната доставка
от Христо Досев
на 14 Дек 2023
05Дек2023
Отчитане на кредитно известие за намаляване цена на фактурирана доставка от предходна година
от Трендафил Василев
на 05 Дек 2023
08Ноем2023
Осчетоводяване на закупени за консорциум застраховки
от Алиция Профирова
на 08 Ноем 2023
02Ноем2023
Отчитане на разходи за наем на офис и амортизации
от проф. д-р Стоян Дурин
на 02 Ноем 2023