Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Нова e-услуга на НАП за деклариране на данни за превози на стоки с висок фискален риск

    PortalSchetovodstvo.bg Отговор, предоставен от
    PortalSchetovodstvo.bg
    От 01-ви юни ще е активна нова електронна услуга на НАП, предназначена за декларирането на данни за превози на стоки с висок фискален риск. 
     
    Тя ще бъде достъпна с КЕП в Портала за е-услуги на НАП, група „Фискален контрол“. Освен подаване на данни за превоз на стоки с висок фискален риск, с услугата ще може да се прави и справка за осъществения контрол върху превозването на рисковите стоки от органите по приходите.
     
    С тази услуга ще може да се попълват и подават на данни за превозване на рискови стоки; генериране и пращане на уникален номер на превоз; коригиране на подадени данни; подаване на уведомление за неполучена стока; подаване на уведомление за анулиране на уникален номер на превоз, преглед и търсене на подадени данни за превоз на рискови стоки и издадени уникални номера на превоз. В е-формата на услугата са налични 2 опции. Едната - когато превозът стартира от друга държава членка на ЕС и завършва у нас, а другият - когато превозът стартира от България и приключва в друга държава членка на ЕС.
     
    Разработена е и секция „Адреси“, позволяваща да се редактират данни, които след запис се вписват автоматично в полетата за адресите за получаване/ разтоварване или пращане/ натоварване на стоки. 
     
    Новата е-услуга има пълен и частичен достъп за всички ФЛ и ЮЛ, подали заявление за използване на е-услуги на Приходната агенция от задължено или упълномощено лице и са избрали опция за ползване на група услуги „Фискален контрол“. 
     
    източник: nra.bg
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x