Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • НАП праща уведомления на хиляди фирми за несъответствия в ДДС регистрите

    PortalSchetovodstvo.bg Отговор, предоставен от
    PortalSchetovodstvo.bg
    НАП изпрати имейли до над 5000 компании с уведомления за установени неточности в подадените данни по ЗДДС. До 22 май дружествата ще бъдат информирани за разминавания в отчетните им регистри, като от тях се очаква да извършат проверка на подадената информация и при необходимост – да направят корекции съгласно изискванията на закона.
     
    За да улесни този процес, още в края на 2024 г. НАП въведе онлайн услуга, озаглавена „Предоставяне на информация за несъответствия в дневниците за покупки и продажби по ЗДДС“. Чрез тази електронна услуга фирмите имат възможност самостоятелно да анализират данните си и да следят за потенциални грешки в декларациите и отчетните дневници. След като извършат прегледа, предприятията могат да решат дали се налага да подадат коригиращи документи, включително при нужда от актуализация на информацията в ГДД по ЗКПО или ЗДДФЛ за ЕТ.
     
    От НАП напомнят, че при нужда от допълнително съдействие или разяснение, фирмите могат да се обърнат към съответния офис на НАП.
     
    Ако след получаване на съобщението компаниите не предприемат действия за корекция, въпреки предоставената възможност, агенцията си запазва правото да започне контролни действия с цел проверка на спазването на данъчното законодателство.
     
    източник: nra.bg
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    Счетоводство и данъци: 17 експертни становища

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "Счетоводство и данъци: 17 експертни становища"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x