Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • 25% ръст на приходите в бюджета през 2015 г. и 2016 г. отчита НАП

    PortalSchetovodstvo.bg Отговор, предоставен от
    PortalSchetovodstvo.bg
    За последните 2 години е налице увеличение от 25 на сто на приходите в бюджета. Това посочва Бойко Атанасов, изпълнителен директор на НАП.
     
    Той посочва, че вече повече от 90% от всички данъчни декларации се подават онлайн. През миналата година НАП е спестила на бизнеса и гражданите над 300 млн. лв. административни разходи именно благодарение на електронните услуги.
     
    Атанасов информира, че през последните 2 години са налице уволнени и подведени под отговорност данъчни служители поради корупция, но не посочва колко на брой са те.
     
    През 2017 г. в Приходната агенция ще се въведат още онлайн услуги. Една от тях представлява система за всички държавни органи, правещи обществени поръчки. Благодарение на нея няма да е необходимо клиентите да представят удостоверение за задължения на хартия. А ведомствата ще проверяват по електронен път.
     
    Предвидено е още и създаване на публичен регистър на отнетите в полза на държавата имоти.

    източник: dnevnik.bg

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x