Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Завеждане на разходи за ремонт и обзавеждане на наета сграда

    Елена Илиева Отговор, предоставен от
    Елена Илиева
    Въпрос: Регистрирано по ЗДДС ЕООД наема за дейността си сграда. В нея извършва разходи за създаване и обзавеждане на стая за персонала. Сумата, която дружеството влага в ремонта на помещението (гипскартон, окачени тавани, др. козметични корекции) и обзавеждането (микровълнова, хладилник, маса и столове, ТВ), надхвърля приетия от дружеството праг на същественост от 700 лв. По фактурите за горепосочените разходи ДК не е ползван. Как следва да бъдат заведени всички тези разходи - да сформират самостоятелен актив (ремонт на наето помещение) или като текущи социални разходи? Ако е първото - как да бъде амортизиран активът, при положение че собственикът на сградата предоставя договор за наем с продължителност само 1 година, който преподписва ежегодно (няма как да се определи амортизац.срок)? Ако заприходим разходите като отделен актив, трябва ли да начислим данък върху социалните разходи, как и върху каква основа?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Завеждане на разходи за ремонт и обзавеждане на наета сграда

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x