Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • В новата Харта на клиетна НАП обещава справедливо отношение

    PortalSchetovodstvo.bg Отговор, предоставен от
    PortalSchetovodstvo.bg
    НАП обещава на гражданите и фирмите честно и справедливо отношение в своята Харта на клиента, публикувана в Интернет страницата на приходната агенция. В документа са описани още основните права и отговорности на клиентите при контактите им с НАП. 
     
    Агенцията обнови стратегическия си документ, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази собственото си развитие през последните години.
     
    Хартата се фокусира върху насърчаване доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на приходната агенция поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани също и очакванията към клиентите, изразяващи се най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е разпространена сред всички служители на НАП.
     
    „В хартата НАП открито заявява приоритета си за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажиментите на всеки от екипа на агенцията за справедливо и равнопоставено отношение към клиента. Редом с това са посочени и ангажиментите, които бизнеса и гражданите имат към държавата и служителите на агенцията. Документът публично заявява визията на агенцията за следващите години и готовността ни да се развиваме, служейки на обществото“, заяви изпълнителният директор на НАП Бойко Атанасов.

    източник: nap.bg

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x