Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Разходи за ремонт на търговска сграда

    Ели Марова Отговор, предоставен от
    Ели Марова
    Експерт - ДДС и Данъчно облагане и такси
    Въпрос: На 01.09.2012 г. дружество сключва договор за наем за част от търговска сграда със срок до 31.12.2015 г. На 05.11.2013 г. страните по договора сключват анекс за извършване на ремонт на сградата, които представлява: замяна на ел. инсталацията, ремонт на фасадата, полагане на външна изолация, поставяне на теракота и фаянс, обличане на стените с гипсокартон, замяна на старата дограма с нова и боядисване. Съгласно анекса наемодателя ще покрие 50 % от извършените разходи от дружеството във връзка с ремонта, като сумата ще се приспада от фактурираните наеми. Дружеството издава фактура за 50% от стойността на всички разходи свързани с ремонта. Въпросите са следните: Направените разходи от дружеството признати ли са за данъчни цели? В кой период ще бъдат признати? Трябва ли стойността на ремонта да бъде заведен, като ДНМА за данъчни цели? На каква стойност трябва да бъде ДНМА 50% или за цялата стойност на ремонта? При прекратяване на договора дружеството трябва ли да начисли ДДС с протокол за останалите 50 % от стойността на ремонта? Изобщо трябва ли да се формира ДНМА или разходите да бъдат отнесени като текущи?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Разходи за ремонт на търговска сграда

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x