Отразяване на разход за закупени принтери с предстоящо отдаване под наем
Отговор, предоставен от
Наталия Василева
Наталия Василева
на 02 Март 2017
Въпрос: Дружеството ни закупува компютърна техника - 200 броя принтери с единична доставна цена 300,00 лв.
Същите принтери ще бъдат предоставени за ползване под наем на друга фирма. Срокът на договора за наем е 3 годишен.
Как и кога би следвало да се отрази разхода за закупените принтери? Същите не отговарят на изискванията за ДМА. Избрания стойностен праг на същественост за ДА е 700,00 лв. Нашето дружество изготвя свойте отчети на базата на МСС.
Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
Отразяване на разход за закупени принтери с предстоящо отдаване под наем
Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.
Влизане в акаунта
Защо да се регистрирам?
- експерти на Ваше разоложение 24/7/365
- база данни с новини, отговори, анализи
- на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство
БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg
Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!
Подобни статии от категория Активи
12Апр2024
Третиране на разходи по обзавеждане на помещения, които се ползват като обучителен център за служители
от Христо Досев
на 12 Апр 2024
13Февр2024
Определяне на преносим хард диск като дълготраен актив
от Трендафил Василев
на 13 Февр 2024
12Февр2024
Отчитане при преотдаване под наем на чужди активи
от Мария Страшилова
на 12 Февр 2024