Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Осчетоводяване на разходи за ремонтни дейности по апартамент с предстоящо отдаване под наем

    Елена Илиева Отговор, предоставен от
    Елена Илиева
    Въпрос: 1. Дружество е закупило недвижим имот Апартамент, което ще отдава под наем чрез Букинг. Състоянието на имота при закупуването е доста незадоволително, което е наложило извършване на ремонтни дейности, изразяващи се в: - Подмяна на дограма; - Подмяна на ВИК инсталация; - Направа на външна изолация; - Поставяне на гипсокартон и шпакловка на стени; - Къртене на стари и поставяне на нови плочки в мокрите помещения; - Измазване. Как следва да бъдат осчетоводени въпросните разходи – като разходи за ремонт или подобрение на актив. В случай, че се отчита подобрение - какви счетоводни операции се вземат, ако вече е начислена амортизация на закупения актив, а ремонтът е започнал няколко месеца след въвеждането му в експлоатация. 2. Същото дружество има нает офис. С цел по-голяма функционалност на помещението, е изработен по поръчка, закупен и монтиран стъклен параван. Стойността на паравана е 3500 лв. Параванът е с индивидуални размери и след напускане на наетия обект може да не влезе в употреба на предприятието или да е непригоден за друго помещение. Актив ли е стъкленият параван? В коя категория активи следва да се отчете и с каква годишна норма на амортизация, ако е такъв?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    Осчетоводяване на разходи за ремонтни дейности по апартамент с предстоящо отдаване под наем

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    Подобни статии от категория Данъчно облагане и такси



    x