Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Електронните търговци няма да издават касови бележки

    PortalSchetovodstvo.bg Отговор, предоставен от
    PortalSchetovodstvo.bg
    Онлайн търговците имат възможност да издават онлайн бележка, вместо касовa такава, за направените от тях продажби, без за това да им е нужно физическо фискално касово устройство. 
     
    За да се възползват от този алтернативен начин за отчитане на продажбите, трябва заплащането за покупката да е неприсъствено - посредством кредитна или дебитна карта, като документът ще се праща на клиентите по електронната поща. Бележките се издават от специализиран софтуер и следва да включват задължителни реквизити: данни за търговеца, уникален номер на поръчката, референтен номер на финансовата трансакция, QR код и т.н.
     
    От 1-ви август стартира нова електронна услуга на НАП - "Подаване на стандартизиран одиторски файл от лицето по чл. 3, ал. 17 от Наредба Н-18/ 13.12.2006 г.". С нея електронните търговци, които са избрали алтернативния начин за отчитане на своите продажби, ще подават всеки месец към НАП информация за направените поръчки, по които са изпълнени доставки на стоки и услуги, при спазване на новите изисквания на Наредба Н-18. 
     
    И доставчиците на платежни услуги също информация към Приходната агенция, като тази информация е по отношение на платежните сметки, предоставени  виртуални POS терминали и направените трансакции.
     
    източник: nap.bg
     

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x