Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • Достъп до предлаганите от НАП електронни услуги от 1-ви септември

    PortalSchetovodstvo.bg Отговор, предоставен от
    PortalSchetovodstvo.bg
    От днес лицата с КЕП на задължено лице или КЕП на упълномощено лице, имащи заявен или разрешен само частичен достъп до услугите на НАП, няма да могат да подават данни през следните услуги:
    • Искане за издаване на документ;
    • ДДС за възстановяване - VAT refund;
    • Информационна система Mini one stop shop (MOSS);
    • Връчване и предоставяне на документи на клиентите на НАП в рамките на контролни производства;
    • Подаване на документи от ЗЛ в рамките на контролни производства;
    • Справка относно приключилите и текущи контролни производства спрямо ЗЛ;
    • Справка за връчените/получените от НАП документи и подадените към НАП документи от ЗЛ в рамките на контролни производства;
    • Предаване на данни от агент-платци по силата на дял втори, глава шестнадесета, раздел VІ от ДОПК;
    • Подаване на данни за дневни отчети за горива;
    • Данни за ФУ от производител/вносител на ФУ или сервизна фирма съгласно изискванията на Наредба Н-18 от 13 декември 2006 г.;
    • Подаване на данни от доставчици и получатели на течни горива по чл. 118 ал. 10 от ЗДДС;
    • Подаване на данни за наличните съдове/съоръжения за съхранение и/или зареждане с течни горива за собствени нужди, съгласно чл. 118, ал. 8 от ЗДДС;
    • Предоставяне на информация за целите на автоматичния обмен от пенсионноосигурителните дружества и застрахователите съгласно чл. 73а, ал. 2 и З от ЗДДФЛ;
    • „Интрастат“ декларации и други документи по прилагане на система „Интрастат“.
     
    На лицата, ползвали горепосочените услуги чрез частичен достъп, получен от тях преди 20.07.2015 г., от НАП е бил предоставен гратисен период - до 31.08.2015 г., за да предприемат действия по заявяване и/или получаване на съответните права за пълен достъп. 
     
    Проверка на актуалното състояние на нивата за достъп може да се направи в „Справката за достъп до електронните услуги на НАП за конкретен сертификат“, която налична в профила на всяко лице в Портала за електронни услуги на НАП, достъпни с КЕП.

    източник: nap.bg

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x