Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • ДДС за внасяне и възстановяване

    Наталия Василева Отговор, предоставен от
    Наталия Василева
    Въпрос: Фирмата е ЕООД, регистрирана е по ДДС. Занимава се с международен транспорт на пътници. По принцип имаме само ДДС за възстановяване, тъй като в продажбите не начисляваме ДДС. От началото на годината преминахме на тримесечно възстановяване. В периода м.04-м.06 обаче положението е следното: През м.04 закупихме автобус и сме платили на митницата 78000 лв ДДС, което съответно е за възстановяване. През м.05 продадохме един автобус и сме начислили 39000 лв ДДС към фактурата за продажба, което се дължи към бюджета. През м.06 се очаква да имаме ДДС за възстановяване, както е обичайно около 8000 лв. Въпросът ми е: трябва ли в справката декларация за м.05 в кл.71 да посочим, че имаме ДДС за внасяне - 39 000 лв при положение, че за м.05 имаме ДДС за внасяне трябва ли да си го внесем до 15.06.2015 или да изчакаме след м.06, когато се види какъв ще е резултатът от тримесечието - съответно за внасяне или възстановяване? Пропуснах да уточня, че тримесечния период е с начело м.04 и край м.06.

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    ДДС за внасяне и възстановяване

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x