Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм
X

Влизане в акаунта

Запомни ме

Забравена парола? Кликнете тук, за да възстановите потребител / парола

Нямате профил?
X

Възстановяване на потребилетско име/ парола

Моля, въведете имейл адреса, който сте използвали, за да регистрирате профила си.

Влезте в системата Регистрирай се
  • Въпроси и отговори
  • Модели документи
  • Срокове за плащания и отчети
  • Законодателство
  • Новини
  • Процедури и практики
  • Обнародвания на държавен вестник
  • ДДС наем

    Ели Марова Отговор, предоставен от
    Ели Марова
    Експерт - ДДС и Данъчно облагане и такси
    на 21 Окт 2014
    Въпрос: През 2012г. фирма (нерегистрирана по ДДС) наема от физ. лице имот. Извършва текущи разходи ремонт на помещението (боядисване, шпакловане, поставяне на плочки). През 2013 се регистрира по ДДС , а през 09.2014г. прекрати договора си за наем. Трябва ли да се начисли ДДС върху изв. стойност на ремонта. При положение, че към момента на извършване на ремонта не е била регистрирала по ДДС? През 10.2014 нае нов обект, ще се наложи да се извърши отново освежаване на новия обект, тъй като вече е регистрирана по ДДС, ако приспадне ДДС по разходите, които ще извърши - това означава ли, че при едно бъдещо прекратяване на договора, това ДДС трябва да се начисли и внесе в бюджета (наемодател и в двата случая е физ. лице)?

    Регистрирайте се или влезте в профила си, за да прочетете цялата статия
    ДДС наем

    Бележка: Пълният текст на статията е достъпен само за регистрирани потребители. Натиснете тук, за да се убедите в полезността на експертните отговори в portalschetovodstvo.bg.

    Влизане в акаунта

    Защо да се регистрирам?

    • експерти на Ваше разоложение 24/7/365
    • база данни с новини, отговори, анализи
    • на разположение навсякъде, по всяко време, от всяко устройство

    БЕЗПЛАТНО приложение portalschetovodstvo.bg

    15 експертни решения на казуси от счетоводната практика

    Бъдете в крак с всички решения, предложени от специалистите.
    Абонирайте се сега в бюлетина на PortalSchetovodstvo.bg и получете специалния PDF "15 експертни решения на казуси от счетоводната практика"!

    Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679

    x